• Kontakti:
    rusalex11@live.com

VOLKSWAGEN TOUAREG R – PLUG-IN HIBRĪDU

Vācieši atkal ķērušies pie усмирение Туарега, un, kā laikā iepriekšējiem mēģinājumiem, tika izvēlēts diezgan nestandarta pieeja. Sniegtā tikai modelis,-pirmais vēsturē Touareg R, bet nav pirmais mēģinājums pārdot atjaunināto versiju vadošo apvidus auto Volkswagen. Pirmā paaudze bija pieejams (sākotnēji) limited versija ar 6-litru motoru W12 450 zs s. Turklāt, vācieši arī piedāvāja iespēju R50, kas aprīkots ar dīzeli V10 5.0 TDI jaudu 351 k. s. Otrās paaudzes, lai gan jaudas trūka, aprobežojās ar tiem V8, un neviens no tiem nav ņemts kā apmierināts. Toties bija pieejama hibrīdu un plug-in, kurai 380 zs s., kas uzstādīja to uz pirmo vietu pēc jaudas, lai gan nav sniegumu.

Gadījumā, ja tikai kaut ko Touareg R var būt līdzīga. Auto izmanto hibrīda sistēmu, kas pazīstama ar Porsche Cayenne un Panamera. 3 litru наддувной agregāts rada 340 zs s., bet apvienojumā ar elektromotoru mums ir 462 zs s. un 700 Nm maksimālo griezes momentu. Tas ir pārāka, jāatzīst, visvairāk spēcīgu pašlaik versija, ka tas ir dīzelis V8, bet tikai daļēji. TDI piedāvā 422 l. s. un pēriens 900 Nm.
Volkswagen nav uzteica sniegumu Touareg R, kas būtu ieskrieties līdz 100 km/h par "aptuveni" 5 sekundes (divas Porsche Cayenne E-Hybrid ir nepieciešams tieši 5 sekundes). 4-litru dīzelis attīsta 100 km / h 4,9 s. Maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 250 km / h Piedziņa, tāpat kā visās Туарегах, tiek nodots ar 8-pakāpju automātisko kārbu, visiem riteņiem. Ražotājs uzsver arī to, ka auto ir spējīgs vilkt piekabi ar svaru līdz 3,5 t.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/