• Kontakti:
    rusalex11@live.com

TESTA BRAUCIENĀ "MCLAREN" 765LT

765LT balstīts uz modeli 720S, bet jau no pirmā acu uzmetiena ir viegli pateikt, ka tas ir daudz vairāk bīstamu variants. Tas ir redzams kaut vai priekšā, kur bija daudz lielāka un sarežģītāka sadalītāja. Tika mainīti sliekšņi, uz kuriem parādījušies jaunās aerodinamikas elementi. Aizmugurē, savukārt, mēs atrodam ievērojami lielāku difuzoru un перестроенную aizmugurējo joslā, kur divu vietā skaidri отделенных viens no otra izplūdes uzgaļu mums ir četri Centralizēti atrodas caurules.

Jaunums ieguva "McLaren", cita starpā, titāna izplūdes (vieglāks par 40 procentiem.), ultra viegls kaltie diski ar titāna vītni skrūves, kā arī карбоново-keramikas bremžu diski. Interesanti, ka skavas nāk no сенны. Pēc pieprasījuma uzrāda diski un kluči šo modeli. "McLaren" uzsver, ka šīs bremzes ir par 60 procentiem. izturīgāks nekā tipisks oglekļa-keramikas un piedāvā četras reizes labāku siltuma un lielu nodilumizturību.
Aizmugurē darbojas labi pazīstams двухзарядный V8 dzinējs ar tilpumu 4,0 l, kas, pateicoties virknei modifikāciju ģenerē tagad ir 765 zs, s. un 799 Nm maksimālo griezes momentu. Uz darbnīcu arī tika pieņemts семиступенчатая sūtīšana ar dubulto sajūgu, kas tagad ir par 15 procentiem. ātrāk. Interesants moments ir tas, ka "ierobežotājs samazināšanai", kas ļaus jums atmest zemāku pārnesumu, ja tas ir pārāk augstiem apgriezieniem motora.  "McLaren" 765lt paātrināties līdz 96 km/h-2,7 ar, bet 200 km/h mēs redzēsim tikai par 7,2 s. brauciens 1/4 jūdzes ir jāieņem vismaz Ar 10, bet maksimālais ātrums-330 km / h.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/